11 Ağustos 2008 Pazartesi

şark odaları için yastık dolaması

Selam arkadaşlar Konya'da çok yaygın olan şark odalarında kullanılan hasır yastıkların örtüsü olan yastık dolaması bu model annemin çeyizinden tam 38 senelik hala yepyeni duruyor o zamanlar alpaka kumaş nerdeee annemde ipek çarşafa sarmış danteli ...
önümüzdeki bir kaç gün ziyaretlerim aksarsa beni maruz görün kızkardeşimin nakış ve dikiş işleri var bir kaç gün onlarla uğraşacağım.hepinize hayırlı huzurlu bereketli bir hafta dilerim.

6 yorum:

  1. ah ablacım eskiler çok güzel ,
    halamın ellerine sağlık güle güle kullansın sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş. Eskiler çok değerli oluyor. El işi göz nuru olunca daha da değerli oluyor, annelerimizin çeyizlerinden çıkınca bizim için çok kıymetli oluyor. Sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  4. selam canım tatilden döndüm .kışlıkları hazırladım oturdum pc başına...sevgiler bırakıyorum.danteller harika...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım, şablonunu değiştirmişsin hayırlı olsun çok güzel olmuş. Ben hala öğrenemedim değişik şablonları ayarlamayı, hayırlı akşamlar dilerim.

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin