22 Kasım 2008 Cumartesi

kirkyama cantam :)



Eskileri değerlendirme etkinliğini bu ayki ev sahibesi sevgili http://hobievigardenya70.blogspot.com arkadaşımız bende bu çanta ile katılıyorum etkinliğe,kendisine kolaylıklar diliyorum.

çantamı nasıl diktim ; kadife parça kumaşlarım vardı enleri böyle orantısızdı bende kesip düzeltmek istemedim birbirlerine ekledim böyle birşey çıktı ortaya çantanın ağız kısmına ise deri parçalarım vardı onu ekledim,cep telefonu içinde deri parça ile bir cep ekledim ,elimde simli haçlar vardı onları da dikiş izlerini kapatsın diye diktim galiba güzel oldu ben begendim :)) daha sap konusunda bir karar veremedim şimdilik resim için bir parça koydum oraya sadece;
elimde daha bir sürü deri parçaları var ama ev makineleri deri dikmiyor ben derinin üzerine kağıt tela koydum diktim ama tam olarak istediğim sonucu vermedi.işte böyle :)

2 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK ABLACIM GÜLE GÜLE KULLAN İNŞ. İÇİ PARALARLA DOLSUN TAŞSIN MUTLU BİR PAZAR GÜNÜ DİLERİM SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım güle güle kullan..çok hoş bi çanta olmuş

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin