6 Ocak 2012 Cuma

Poppy bebek ve yavruları :))

Kızıma uzun zamandır bebek örmek istiyordum ama elde dikiş işini sevmediğim için tek parça örmek istedim ve Poppy bebeği ördüm.Tasarımı ücretli ve Ysolda'ya ait.Benim ilk bebek denemem orjinali kadar beceremesemde kızım mutlu..Yavrusu diye tutturmasa bende mutlu olacaktım ama yavrusu diye tutturunca burada çok güzel anlatılmış bebekleri örmeye çalıştım.Şimdi abisi de olsun diye tutturuyor :)
Poppy bebek için bir yumağa yakın nako vizon kullandım,elbisesi için kırmızı ören bayan dora kullandım.4 numara misinalı şişle "magic loop tekniği ile ördüm.
Amigurumi tığ işi bebekleri ise evde kalan artan iplerle ördüm,bebeklerde en çok saç uğraştırdı ama morlu esmer bebeğin saçlarını baş kısmının yuvarlağını yapınca dikiş makinası ile diktim.

2 yorum:

  1. selam meral hanım nasılsın bende artık blogspotdan yayına başladım sag olsun Gelibolu 17 arkadaşım düzenledi ama yanlışlıkla bütün önce ekli olan arkadaşları silmişim arkadaş yeniden ekledi bir kaç arkadaş genede anlamıyorum ekleme de sorun çıkıyo donup kalıyo heralde bende sorun var neyse ilerde alışırım .Ellerine saglık Poppy bebek ve yavruları çok şirin tatlı olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir site emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

yorum yazar mısın :)

Blog Widget by LinkWithin